Lekcje z geofizyki na ziemi smoleńskiej: 07-11.04.2010 roku


01.06.2011 07:05

Czy satelita Geofizyczny TERRA/Modis i AQUA/Modis nie mylą się?Pora na I odsłonę.

Gdyby nie FYM i  Szlachetni Siostry i Bracia na Salonie24 nie byłoby tego opracowania.

Zainspirowany artykułem Redakcyjnym „Wstępniak” JK  tygodnik „Uważam Rze” str.5 z dnia 30 maja 2011 roku Wydawnictwo Rzeczypospolita

Cytuję:

… „W sprawie Smoleńska Polsce mogą tylko pomóc Polacy”.

Wczorajsza z dnia 31 maja 2011roku Notka FYM-a na FORUM Salon24 leży dokładnie w temacie, który analizuję od dwóch miesięcy.

Wykonano analizę porównawczą katastrofy lotniczej z dnia 22 sierpnia 2006 roku Tupolev 154 M RA-85185 linii lotniczej Pulkovo (170 ofiar niedaleko Donietska – patrz Wikipedia) w nawiązaniu do katastrofy lotniczej z dnia 10 kwietnia 2010 roku TU 154M 101 (96 ofiar niedaleko Smoleńska?).

< zdjęcie nr 1 >

Miejsce zderzenia TU 154 M RA-85185 z ziemią: miejsce katastrofy lotniczej w dniu 22 sierpnia 2006 roku.

Lekcje akademickie i repetytoria z geofizyki do odrobienia przed NAMI przed następnym egzaminem lub co najmniej kolokwium z najnowszej historii Polski: w sprawie kataklizmów jakie nas niespodziewanie dopadają nie tylko na Ziemi Smoleńskiej, ale także w innej tragicznych okolicznościach i formie np. powodzie stulecia Wisły w roku 2010 czy Odry w roku 1997.

Gdzie jest Rząd RP?

Chciałbym podziękować także Szlachetnym Braciom Rosjanom za inspirację do pracy twórczej oraz wybitnym Naukowcom Ośrodka NASA ze Stanów Zjednoczonych za narzędzia udostępnione nam zwykłym śmiertelnikom. Możliwości prowadzenia wnikliwych badań są przeogromne.

< zdjęcie nr 2 >

Na podstawie danych satelitarnych z teledetekcji satelitów geofizycznych TERRA i AQUA administrowanych przez NASA i uniwersyteckie ośrodki badawcze w Stanach Zjednoczonych należy stwierdzić co następuje:

< zdjęcie nr 3 >

< zdjęcie nr 4 >

1. W dniu 10 kwietnia 2010 roku w miejscu lokalizacji katastrofy Smoleńskiej u progu pasa startowego w odległości 300-500 m od początku pasa o współrzędnych geograficznych:

Punkt X:

GPS N: 54o 45’ 46” E: 32o 01’ 47”

W układzie dziesiętnym wg:

http://www.web4you.com.pl

Tj. lat N 54.823999929715957 i lon E 32.04987645149231

< zdjęcie nr 5>

NIE BYŁO , PODKREŚLAM NIE BYŁO POŻARU W PRZESTRZENI OTWARTEJ W MIEJSCU OFICJALNIE OKREŚLONYM JAKO MIEJSCE UPADKU I ZDERZENIA Z ZIEMIĄ TU-154 M No 101.

< zdjęcie nr 6 >

Obszar ten był obserwowany przez satelitę „TERRA” precyzyjnie wykrywający ogniska pożaru i pogorzeliska o podwyższonej temperaturze (satelita identyfikuje natężenie promieniowania w podczerwieni w jednostkach natężenia promieniowania od 0 do 100.00000, różnice temperatur podłoża z dokładnością 0,001 oC oraz aerozole (dymy) charakterystyczne dla źródeł ognia (np. biomasa- tj. pożar lasu czy paliw np. kerozyny) o godzinie:

08:00 UTC; 08:05 UTC; 09:40 UTC; 11:15 UTC

Terra meta data for 2010/100 (04/10/10)

X scale factor : + 0.7071157122264448

Ellipsoid : WGS84

UL lon: +21.4033; UL lat: 56.2312; UR lon: +33.6129; UR lat: +56.2312; LR lon: +49.7560; LR lat: +49.7560; LL lon: + 21.4033; LL lat: + 49.7560

< zdjęcie nr 7 >

Stwierdzono dnia 10 kwietnia 2010 roku ogniska pożaru na trasie przelotu między lotniskiem Witebsk a Smoleńsk – Punkty M-1 i M-2.

< zdjęcie nr 8>

Oraz dwa szczególnie osobliwe obszary pożaru XX i XXX


< zdjęcie nr 9>

Punkt XXX

Stwierdzono miejsca osobliwe o cechach gwałtownego pożaru paliw płynnych.

Miejsca te zostały zidentyfikowane i zarejestrowane w sposób bezpieczny z prezentacją na tym FORUM w kolejnej odsłonie.

Obecnie podaję dane współrzędnych geograficznych dwóch osobliwych miejsc pożaru w dniu 10 kwietnia 2010 roku.

Miejsce I: XX ( hipoteza na podstawie materiału dowodowego skala pożaru: odpowiada duży obiekt – TU 154M 101?)

N 54o 45’11.12” 32o 08’ 05.34”

Odległość od punktu „X”: 9523,00 m, kąt 146,12 o Google Earth wysokość terenu 189 m, wysokość punktu widzenia 7.85 km

Miejsce II: XXX ( hipoteza na podstawie materiału dowodowego skala pożaru: odpowiada średni obiekt – JAK 40?)

N 54o 50’49.97” 31o 46’ 43.58”

Odległość od punktu początek pasa strona zachodnia lotniska Sieviernyj ( w odległości ca 3 km od punktu „X”): 14834,02 m, kąt 99,75 o Google Earth wysokość terenu 195 m, wysokość punktu widzenia 24.85 km

W dniu 10 kwietnia 2010 roku za pomocą satelity geofizycznego TERRA/Modis i AQUA/Modis:

W obszarze Kozie Góry  w Lesie Katyńskim można było policzyć „ilość zniczy” zapalonych Podczas Uroczystości na Cmentarzu w Lesie Katyńskim na grobach pomordowanych Oficerów WP w roku 1940 i pozostawionych przez Pielgrzymów odwiedzających tego dnia to miejsce Pamięci do wypalenia się.

Analogiczną analizę można było dokonać dla dnia 7 kwietnia 2010 roku. Zostało to także zrobione.

Dzień 08 kwietnia był wyjątkowo spokojny poprzez brak ognisk pożarów w sąsiedztwie lotniska Sieviernyj i Jużnyj i miasta Smoleńsk oraz okolicach w promieniu ponad 30 km.

Ognisko pożaru w miejscu lub w pobliżu (sąsiedztwo od 0 do 1-1,5 km) miejsca X katastrofy TU 154M 101 fizycznie zaistniało mianowicie w dniu poprzednim tj. 09 kwietnia 2010 roku zidentyfikowane przez satelitę TERRA o godzinie:

< zdjęcie nr 10 >

08:55 UTC; 09:00 UTC; 10:35 UTC

Terra meta data for 2010/099 (04/09/10)

X scale factor : + 0.7071157122264448

Ellipsoid : WGS84

UL lon: +21.4033; UL lat: 56.2312; UR lon: +33.6129; UR lat: +56.2312; LR lon: +33.6129; LR lat: +49.7560; LL lon: + 21.4033; LL lat: + 49.7560

Pożar pozostaje nie wyjaśnioną zagadką. Czyżby to był dzień próby generalnej?

W dniu 11 kwietnia na Ziemi Smoleńskiej w okolicach Smoleńska oprócz pożarów z dnia 10 kwietnia, wystąpiły dogasające pożary i nowo zaistniałe ogniska pożaru w szczególności w obszarze trajektorii podejścia do lądowania na lotnisku Sieviernyj tj. „Na kursie i na ścieżce”:

Oto jeden z nich zanikających w dniu 11 kwietnia 2010 roku w wyniku przeprowadzonej akcji gaśniczej:

pożarów powstałych w rejonie Smoleńska w dniu 10 kwietnia 2010 roku

< zdjęcie nr 11 >

Obszar pożaru miejsce  XX w dniu 10 i 11 kwietnia 2010 roku

Prawa Fizyki Ziemi zależą tylko od Woli Stwórcy, a nie od człowieka!.

Jesteśmy coraz bliżej celu w dojściu do Prawdy.

Poszukiwania miejsca Tragedii Ofiar Katastrofy Smoleńskiej : 96 Poległych Pielgrzymów Narodu w drodze do Katynia w dniu 10 kwietnia 2010 roku, Zidentyfikowanych i Niezidentyfikowanych a Umarłych trwają.

Pozdrawiam Szanownych Czytelników

Materiały źródłowe:

http://web4you.com.pl/geofinder.php

http://neo.sci.gsfc.nasa.gov/ICE.html

http://www.federacja-katyn.org.pl/cmentarze_katyn.php

http://www.maplandia.com/russia/smolenskaya-oblast/smolenskiy-rayon/katyn/

http://www.federacja-katyn.org.pl/cmentarze_katyn.php

http://www.globtroter.pl/zdjecia/49999,rosja,smolenski,katyn,cmentarz,w,katyniu.html

http://www.maplandia.com/russia/smolenskaya-oblast/smolenskiy-rayon/katyn/

http://www.annefrankguide.net/pl-pl/bronnenbank.asp?aid=119314

Smoleńsk 10.04.2010

http://www.dailymotion.pl/video/xcwqw7_tragedia-w-smoleysku-ogon-tu-154m_news

http://www.mmtrojmiasto.pl/261132/2010/4/11/tragedia-w-smolensku–trojmiasto-w-zalobie-najnowsze-informacje?category=news

http://www.press.pl/~wwwadd/TragediaNarodowa/GazetaPomorska_11-04-2010.pdf

http://www.eastnews.pl/pictures/subject/id/00947968/section/news/bulletinId/7403

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-pozar-samolotu-w-rosji-sa-ofiary,nId,315806

http://polish.ruvr.ru/2011/01/01/38521448.html

http://awiacja.blogspot.com/2011/05/jeszcze-o-katastrofie-i-62m-kosciuszko.html

http://awiacja.blogspot.com/2011_01_01_archive.html

PS. Za

http://www.altair.com.pl/start-5115

 

Lot ku śmierci

Edward Margański

Trudno uwierzyć, że nikt nie poniósł dotąd odpowiedzialności za doprowadzenie do katastrofy pod Smoleńskiem – nawet Bogdan Klich pozostaje ministrem. Co gorsze, w wielu mediach ton dyskusji o niej nadają ignoranci i ludzie złej woli. U nas o okolicznościach i wnioskach z katastrofy pisze wybitny polski konstruktor lotniczy i pilot – Edward Margański.

„W przypadku tragedii, która nas spotkała 10 kwietnia, również możemy wyodrębnić grupy zainteresowań. Obok najbardziej widocznych, czyli polityków i z oczywistych względów dziennikarzy, możemy wyodrębnić również i inne zbiory ludzi, które mogłyby i chyba powinny wyartykułować swoje oceny i poglądy. Jako swego rodzaju samozwaniec pozwalam sobie niniejszym wziąć udział w ogólnonarodowej dyskusji przede wszystkim jako ja, lecz również jako przedstawiciel tych, którzy lotnictwo traktują jako zawód, ale i jako powołanie, żeby nie powiedzieć misję. Uzasadnieniem powyższego jest po części fakt, że większość zawodowo pracujących kolegów z branży ma lub miała zakaz publicznego wypowiadania się na ten temat. Czy ów zakaz ma jakieś racjonalne uzasadnienie, to już inna sprawa. Wymądrzając się w niniejszym tekście na tak ważny temat przyjmijmy, że zajmujemy się nie plotkami, mniej lub bardziej prawdziwymi przeciekami, czy nieprawnie lub nieoficjalnie uzyskaną wiedzą. Oprzyjmy się na tym, co każdy obywatel III RP wie, lub gdyby chciał, to by się dowiedział. Tyle wstępu”.

lubczasopismo.salon24.pl

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s