Uchod


03.06.2011 11:49

 

Przycisk ‚Uchod’ nie zadzialal w czasie eksperymentalnego lotu Tu-154 o numerze bocznym 102, kiedy na lotnisku nie byl wlaczony system ILS.

To pozwala ekspertom wysnuc wniosek, ze podobnie bylo z lotem Tu-154 nr boczny 101 w Smolensku w kwietniu 2010.

Ciekaw jestem w jakim celu, po co byl zaprojektowany i instalowany w samolotach TU-154 przycisk ‚Uchod’ zanim zaczeto wprowadzac na lotniskach system ILS.

Logika nakazuje wysnuc wniosek, ze system ‚Uchod’ musial dzialac i byl projektowany i montowany w samolotach w konkretnym celu. Skoro wprowadzono nowe systemy na lotniskach, to najprawdopodobniej adaptowano tez system ‚Uchod’ aby mogl wspolpracowac z ILS, ale przeciez nie na kazdym lotnisku gdzie ladowaly TU-154 dzialal ILS, zatem przycisk ‚uchod’ musial byc w stanie dzialac w kazdych warunkach.

A skoro tak, to zapewne byly podane wszystkim uzytkownikom odpowiednie instrukcje na ten temat.

Niemozliwe jest, aby piloci byli niedoinformowani albo lekcewazyli informacje na temat systemu awaryjnego odejscia, ktory w swoim zamiarze ma ratowac samolot przed katastrofa. To tak, jakby spodziewac sie, ze pilot samolotu mysliwskiego zlekcewazy i ‚nie doczyta’ informacji na temat mozliwosc katapultowania.

Jest to przedziwna sytuacja.

trzyzdania.salon24.pl

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s