Lotnisko „wirtualne”


Hipoteza a raczej idea „wirtualnego” lotniska została przedstawiona w dniu 28.04.2010 r. w artykule „Katastrofa smoleńska” przez inż. Jerzego Skorynę na stronie http://groups.google.com/

Od 7-go do 10-go mamy więc 3 dni na takie ich ustawienie i skalibrowanie w pobliżu lotniska (krzaki-zagajnik-las) żeby po wyłączeniu radiolatarni stacjonarnych i włączeniu tych samojezdnych, nowy- wirtualny pas do lądowania, był przesunięty 70 metrów w lewo i około 1000 metrów “do przodu” co akurat wspaniale się składa : bo wówczas początek płyty wirtualnego lotniska znajduje się kilkanaście metrów poniżej wierzchołka zalesionego wzniesienia, bezpośrednio nad pustą doliną. Dolina ma głębokość 60 m i rozpiętość około kilometra.

Zupełnie niezależnie od powyżej idei, hipotezę „wirtualnego” lotniska przedstawił specjalista w zakresie kierowania ruchem lotniczym o nicku In w dniu 29.4.2010 na łamach Grypa666: Hipoteza 2. celowo zmylonych samolotów.

Chodzi o to, że jedno drzewo było ostrzyżone pod katem 45 stopni a drugie pod katem 135 stopni. Nikt nie potrafił wtedy zrozumieć tego zdjęcia. Ja postanowiłem je przeoczyć ponieważ nie zajmowałem się, wtedy tym tematem a i nie znałem dodatkowych faktów. Takie ostrzyżenie drzewa było możliwe jeśli zostało dokonane przez dwa samoloty.

Dzięki osobom, które analizowały ostatni odcinek lotu (od 1,2km do upadku) będzie można udowodnić, że zniszczenia drzewostanu były spowodowane przez dwa samoloty : rosyjski IL76 i polski TU-154M, które według uszkodzenia linii energetycznej i rejestratorów lotu, tzw. czarnej skrzynki tu154M leciały w odstępie 1,5 min, a jeśli oba znalazły się, w tym samym miejscu w takim samym położeniu i na tej samej wysokości, to słowo przypadek jest iluzją.

Co ciekawe, hipoteza ta bardzo szybko została dostrzeżona i przywłaszczona przez inne witryny: Hotnews.pl Więcej na ten temat: „Szakale 10 IV

Odrębnie traktujemy hipotezę samego udziału samolotu Il-76 w katastrofie , jednakże na szereg okoliczności związanych z hipotezą „wirtualnego” lotniska proponujemy również zapoznać się z materiałami zamieszczonymi na stronie „Samolot Il-76„.

Dodaj komentarz